Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Maastricht de Geusselt. Meer weten? Ontdek meer
Jarmi
23 jun 2026 om 19:05
Delicious and on time
Raymond
23 jun 2026 om 18:29
goed lekker vaak bestellen
Lidewij
22 jun 2026 om 20:25
Goed verpakt, goed op temperatuur en alles compleet.
Ursula
20 jun 2026 om 18:16
Alles wat besteld was was ijskoud en eigenlijk niet te eten
Geijen
18 jun 2026 om 21:17
Paar keer bezorgtijd veranderd uiteindelijk na bijna een uur kwam bezorger op z'n dooie gemak de straat in gereden en zat op z'n telefoon en de hygiëne strip was open maar niks zichtbaars aan de bestelling te zien.
Mennay
16 jun 2026 om 21:15
alles was koud nooit meer bij mc Donald bestellen
hermans
16 jun 2026 om 19:01
De hele beker drinken was omgevallen, alles was koud, de frietjes waren slap, het bakje friet maar voor de helft gevuld.
Jack
13 jun 2026 om 17:18
bestelling niet compleet
ringhs
10 jun 2026 om 19:29
koud, niet kompleet, nat door dat milkshake om is gegaan. en dan bel je naar de mac en dan zeggen we kunnen niks doen omdat het thuisbezorgd is wat een slechte service
Jack
10 jun 2026 om 17:17
snel geleverd
nancy
7 jun 2026 om 18:48
lekker maar heb geen friet saus en zat augurk op heb dat aan gegeven